Force Feedback Problemi - Forum - Force Feedback Problemi - Forum
Merhaba Ziyaretçi !
Sitemizden Daha İyi Yararlanabilmek İçin:
Oturum Açın veya Ücretsiz Kaydolun
 
[ Yeni Konular · Üyeler · Forum Kuralları · Arama · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » German Truck Simulator » Tartışma & Sorular » Force Feedback Problemi (GTS feedback problemş)
Force Feedback Problemi
imercanTR Tarih: Cu, 16-Ocak-2010, 13:55:56 | Mesaj # 1
Kullanıcı
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 8
Ödüller: 1
Rep Puanı: 5
Statü: Offline
Oyundaki Force Feedback problemini yaşayan varmı.. Force feedback li direksiyonla kullanıyorum ben ( Driving Force GT ). Fakat ETS deki gibi bir feedback yok. Sadece Centering Spring efect aktif. Ve bu da çok kötü. Hiç bi şekilde aracı ve yolu hissedemiyorum. Heyecanın % 80 i gidiyor böylece. Bilgisi olan paylaşırsa, yada çözüm hakkında tavsiyede bulunursa çok sevinirim.. Teşekkürler.
 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Paz, 17-Ocak-2010, 17:05:45 | Mesaj # 2
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
Direksiyonu tamamen kaldırıp baştan kurmayı deneyin,denetim masasına gidir orda oyun koları olacak oraya girin ordan dreksiyon kitinizin markasına tıklayıp özelliklerine girin.orda titreim özellikleri %0 olmuş olabilir.Ordan bir bakın,Sürücüyü yükledikten sonra programını varsa yükleyip tüm ayarları doğru yaptığınızdan emin olun.


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
murasmasa Tarih: Pzt, 18-Ocak-2010, 10:36:46 | Mesaj # 3
Kullanıcı
Grup: Üst Seviye Kullanıcı
Mesajlar: 3
Ödüller: 0
Rep Puanı: 0
Statü: Offline
tamamen imercan hakli forcefeedback sifir.. ets de calisan forceffewdback german da niye calismasin ets de saglikli calisiyorsa ve ayni anda german truck da calismiyorsa bu ne demek? butun ayarlarin dogru. ayrica dedgin gbi de yaptik degisik turlu yontemlerde de3nedik.. hata rondomedia ya scs ye ingilizce teknik yardim icin posta attik cevap da yok...koyar lar uc bes ay sonra bir yama .hayr madem force feedback i koymadin oraya menu ye forcefeedback ozelligini niye soktun?
hani priketleri kirmislar /priketleri kirmasalar? hani yani smile

Added (18-Ocak-2010, 10:36:46)
---------------------------------------------
evet arkadaslar nacizhane sizlerle bir paylasimda bulunmak istiyorum.

BU ARADA COK UZUN OLACAK SOYLYIM KIMSE BASIMI AGRITTIN FALAN DEMESIN. ILGISI OLAN OKUSUN ILGISI OLMAYAN OKUMASIN GECSIN. BU KONUDA DUSNCELERIMI PAYLASMAK ISTEYENLER VARSA COK SEVINIRIM..
EXTRA KLAVYEM hizli yazdgim ve ksaltmalar yaptgim icn goruldgu uzre berbat dir.. simdiden ozurlerimi sunuyorum//

EVET.. german truck dedigim gibi ne yazikki force feedback hissedilmiyor..sorun nedir hala bulunamadi.g25 ayari bir direksiyon dahi malesef .. no reaction...tepkisiz.
gel gelelim oyun ici tasarim ve grafikler adamlar cok cok ileri goturmusler ets den bir hayli gelismis ve gercekten cok guzel dag tas toprak isik vs.

benim scs rondomedia nin ets seriisinin sevdgim ozelligi dunyada bu zamana dek yapilmis en gercekci ve araclarin yani tirlarin en gercege yakin karakteristik ozelligini sunan simulator olmasidr.
belki her arkadas bilme ama yinede aciklayacgm. cocuklugum kamyon tepesinde gecti arac teknik bakim uzre bir hayli pistik hani icerisnden gelmesek bizimde en ufak bir fiktrimiz olmaz fakat kullandginiz araclarda minimum ozellikleri bilirsiniz..

elbette oyunda kullanilan her marka kendi alaninda dunya devi sayilacak cinsten fakat karsilatrma yaptginizda

VERimalma acisndan konusuyorum en yuksek guce sahip arac tum dunya da da bilindgi gibi VOLVO tek gecer...

zaten bu yil da 700 hp lik versiyonunuda cakti yine tartismasiz yillarin deneyimi lider konumda tabii konfor vesaire mercedes in gecmisten gelen kendine ozgu bir yapisi var mrecedes cilivar araclari insanlarin zevkine gore degerlendrirsek hepsi birbirnden saglam yapili araclar fakat bu araclar yuk tasimak guc uyretmek ve saglikli yolculuk yapmak icin tasarlaniyor..

dolayisiyla performans arti konfor onemnli
ama basta guc tabii..ticari bakarsaniz..
yionede ortalama hemen hemen ets ve gts deki makinalarin hepsi ticari acidan dunya devi .diyebiliriz..

neden ETS?
EN IYI SIMULASYON .. GRAFIK ACISNDAN YAPILMIS EN GERCEGE YAKIN VE ARACLARI CIVATASINA KADAR DOGRU VEREN TEK SIMULATOR.
DEDGIM GIBI ARACLARIN KARAKTERSITIK OZELLIKLERINE GELIYORUM

fransiz araclari bildginiz uzre bes para etmez sifior da alsaniz vites ve direksiyonda dunyada tartismasiz sonuncu siraya giren araclardr ic konfor ve tsarimlari insanlarin zevkine kalmis tabii. bana sorarsaniz onca dezavantaj dan sonra konforu da al cope at derim
renault taksisi olsun tir i olsun vs peugeot citroen abi fransiz dedgin zaman orda dur.. hatta KACdesem yeridr adamlar arac uretim acisndan yiollardr rezaletlerine israrla devame diyorlar genetiklerinde vcar gibi her aracda birbine yakin problemler

CAN ALICI NOKTA ETS nin gozunden kacmamis
scs gts dede
\ ets dede
renaultu acceleration u yoltutusu bes para etmez bir tir malesef.. tabii bu detaylari atlamamk onemli...
ets de yapilan sey gts dede ayni renault yine aptalca tipik fransiz araci serri kalki9 tork guce kavustugunda motor gebermeye baslar direksiyon darmadagindir heryere gecrmeniz olsai..bu gercek hayatdada boyledr fransiz araclkarini kontrol zordur.. cunku teknik donanim vasat derecededir.. bir scania ile daf ile mercdes ile karsilastrmaya kalkmayin dahi..

neyse RENAULT gts de yine ayni...sifir yoltutus aptal suratlenme (basta ) tork guce kavustgunda motor geberiyor.

bunlari tamamen g25 veya ayni kalite yuksek performans pc joypad lerle denyebilirsiniz..

VOLVO.. deneyen bilir gercek hayattada boyledir dunya devi tartsmasiz.. ets de tasarimi goz onune alinmasada gts de de ets dede bozulmayin ama arkadaslar oyunda en serii surate binen hatta en yuksek surate cikan yol tutus ve guc performans kesinlikle gozden kacmayacak kqadar acik..
gts de de aynis eyi gorunce bua damlar keisnlikle bu is biliyorlar dedim.. volvo yu alin belki tipi bozuk adamlar lisans almamis sorun yasamamak icin buyuk ihtimal...

her ets seriisi ve gts dede volvo tek tek denedim tirlari yine ucuyor remork dorse olsun dorsesiz olsun 158 gormeniz yolunuz virajsizsa 159 a kadar yolu var diger araclar 155 -156 ayrica bu surate volvonun ciktigi suredede cikamiyorlar..
a sinifi tirlari tek tek alin modifiyelerini yapin ve tek tke deneyin

yol tutus vVOLVO cok saglam tabi surate bindginzde dikkatli surus gerek fakat drift olayi kesinlikle yok ama sen 157 ile keskin viraja dalarsan ve bu aracda yolk tutus yok dersen smile soyleycek sozum yok tabii..
fakat volvo bildgnz uzre cok sukseli bir kabin tasarimi yok misal yeni cikan man veya daf gbi goze hitaben cok ciddi bir tasarim iceride olmamasina ragmen avrupada ve tum dunyada tartismasz ilktercih dir enbyuk logistic firmalar dahi volv yu tercih eder ve scania yi y9ollardan gecilmez desem yeri 3 numara MAN ve daf dir.,insanalr bozulacak belki ama

mercdes ve renault tercih sebebidr

yionede MERCEDES ai ayri tutalim oda kendi alaninda dunay devi dir ama kamyon dersen guc ve performans kusura bakmayin MERCEDEScok gerilerde..

yada soyle dyim mercedes in en sons evoye urettgi araclardaki guc tum dunya transport unda standart ihtiyacindan da fazlasini karsiladgi icn gerek duyulmuyor yukske kapsite ureitm belkide..
yani 700 beygir VOLVO fh16 da olsa yapacgniz is ayni is cekecegniz yuk standardi ayni ucuk seviyeye mercedes kacmiyor..tamamen performance aciusndan bu bilgileri veriyorum..

gts de DAF ve MAN hemen hemen birbirlerine yakin yol tutus ozelligine sahip man in reaksiyonlar tepkileri cok sayif ozellikle keskin virajlarda ve ani manevralarda rezalet bir yoltutusu var gercek dede MAN kasinti aracdr guclu kemiklidr ama manevra araci degildr sportive surus aramyin aynen konmus...GTS den kacmamis MAN in ciddi agirbasli surs deneyimi fazla basar volvo veya mercedes gbi scania gbi yoltutus beklersen
bir yerlere gecirmen olasi...arac ben agir abiyim diyor cok hassas manevradan uzak surus le man in tadina varirsiniz surat konusnda MAN ve DAF farkli MAN bildgnz uzre oyunda 680 hp
daf ise gerilerde fakat
daf cok kisa surede devir alir bunuda builen bilir man AGIR BASLIDR surate binis bazi araclara oranla hizli ama yinede bir scania veya volvo gibi kudurmadan
adam gibi hersey ayarinda gidiyor tamamen tercih sebebi kemikli arac MAN daf dersek yine yol tutus MAN a yakin fakat biraz daha manevra kabiliyetiniz artis gosterebilir...
yinede DAF surate renault gbi birden binip guce ulastgndamotoru geberen bir arac RENAULT gbi ama renault dan cok cok iyidr elbette..

fakat MAN

eger yolunuz duz ise kis abir sure sonra yolda arac birakmaz bildgniz uzre man duzde iyi basar aynen surate emein adimalrla biniyor... gts dede ayni aptalca bir kalkisi yok tamamen ayarinda fakat dedgim gbi manevra beklemeyin..suratede yolun virajsiz oldgndan emin olarak girin ani olaylarda rahtca biryerlere carprsiniz cunku guclu arac ve manevra ozelligi dusuk..

yinede MAN farkli surus denyimi konmus gozden kacmamis DAF ise kisisel fikrim pek al beni durmuyor..teknik donanima cisndan

gelelim SCANIAAAAAAAAAAAA

bu arac tam bir kuduz biliyorsunuz yollardada scani anin operformance rtartismasiz bir idol halien gelmistr malesef scania dusuk kapasite urettgi aracdan yuksek performance elede etmek zor olsada gts veya ets descani a aldngnzda
insanlarin tercih sebebi gercek hayatdada arastrinbu boyledir scani anin yol tutsu harika dir...

ets ve gts de ozellikle basa basa 155 le keskin viraja daliyorum tabii direksiyon g25 ayarinda tik yok
....
elbette sansinzi fazla zorlamayin fakat karsilastrma yaparsak scani anin yoltutusu volvo ile hemen hemen ayni ve surate biniside cok uyumlu gercekdede bu boyledr .bilirler scani nin son suratiu neyse o dur fazlasini bellemyin.modifiye de yapsaniz cok fazla birsey degismez yinede terch sebebi en cok satin alinan ka,myon dur kemiklidir.. ets ve gts de manevra acisndan da orta duzeytin ustunde sportivew suruse de uyumlu ve guc acisndan diger araclara nazaran volvoya en yakin kisa surede hizlanis rekoruna sahiup..tabii yine AVOLVO dycgm gercekde de rtrafikde olsun o hayvan gbi kabin le volvo ve scania uretim araclar taksi gbi seriidr..ayrica kudurmus gbi tork uretir... yuklu yuksuz guc degismez... konfor arasaniz scania nin bence cok kotu bir kabin tasarimi yok..volv nun da oyle fkat mercedes in konforu ile karsilastrma yapilmaz amac guc yol tutus ve kisacasi islev arkadaslar..

evet MERCEDES. nedne son olarak mercedes ..fazla soyleyecgm birsye yok mercedes bildgniz uzre..tercih sebebidr.. tum kamyonlar biryana mercedes dedgnz de durun omurluk arac uretirsizi yolda birakmaz ve dahasi islev acisndan mercedes in kanitlayacka bu gune dek birseyi kalmamis kisacasi VOLVO ile SCANIA ile MAN ile sidik yarstrmaya ihtiyacim yok der gbi gercek hayat dada uretimine emin adimlarla devam ediyor..derler tum araclar mercedes in onunde egilir tamamen KONT dur smile

adamlar ihtiyacdan fazlasini kamyonda vermeyi dusnmuyorlar belkide bilmiyorum.. fakat merceddes in ne yazikki guc konusnda volvo veya man a karsi kafa tutacak bir iddiasi yok (kamyon ) piyasasinda twabii smile

is hiz makinasina gelince mercedes tartsmaya gerek yok.. konu tirlar cekiciler elbette..ets ve gts de mercedes cok bi r ziplar olmus amac konforlu gostermek belkide guc yien karakteristik ozellik serri pratik dopnus yoltutus normal standart da ..biliyorum aranizda cogunuz MERCEDESci haklida buluyorum tabii bu nede olsa simulator hernekadar da olsa gercegi tamamen yansittamaz ama adamlar ellerinden geleni yapmislar .. eminolun oyunu yapan kisiler tek tek denemisler araclari diyebilirim..mercedes seriidr manevra acisndan digerlerine kiyasla yuksek kapasitededir mootor gucu dersen standart..

sende ayni isi yapiyorsun bende sende ayni yuku cekiyorsun bende sende ayni surate cikiyorsun bende kardesim fazlasina ihtiyacin yok konfora gel der gbi dr ..
ets ve gts de ise merco drift makinasi biggrin

elbette gercek hayatda mercedes cok daha iyi yol tutusa sahiptr fakat yine karsilastrma yaprsak volvo scania gbi markalarla kamyonda ucmus firmalar bunlar..merso abimizsinif ta kalir yinede
mercedes in performansinin volvo MAN turu kamyonculukda lider firmalar gbi bir iddiasi yine yok extrreme gerek yok kardesim diyor tabi ets ve gts de malesef mercedes ciler belki hayal kirikligi yasayabilirler..farki kanitlamak adina belki mercedes performance ve manevra acisndan vasat..
cok serii donusler surate bindgnzde size drift secenegi sunuyor boylelikle kamyoncu degil pistlerde formulaci olasiniz gekliyor amac yuk tasimak malesef bu kotu smile

tabi bu tum saydgim faktorler. tum ayarlarla oynanmadan elde edilen bilgiler..
yoksa game dosyasindna girip her araca istegdniz performanci dusrmek guc vermek yol tutus balansini ayarlamak kaymayi engellemek modifiye etmek mumkun...orjinali scs ve rondomedia nin yaptgi buyuk emege saygi duymak laizm derim..
elestren arkadas cokbelki ama akranlarina bakin rign roll grafik kalitesi rezalet detay cok ama goruntu sifir hard truck wos seriisi o ayri bir konu 8 bit lik atari ileps2 karsilastrmasi gibdr ets ve hardtruck.. smile

arkadaslar cokdetay verdim uzn yazdim.normalde inanin sitelere boyle uzun uzadiya yazmam gordgunuz uzre hizli yazdgmdan klavyemde SASMISDR herne kadar beyninzi acittysak affola..

benim meskegim grafik oyun tasarim 2d ve modifikasyon ayrica tekniker im..
bir o kadarda aileden gelir kamyon tepesinde buyuduk yillardr..teknik egitimde alinca bazi detaylar gozunuzden kacmiyor..

ilk ve son kez bu DESTAN i paylasmak istedim..

oyun uretimi ve teknik kapasite uzre cok kafa yorduk.nacizhane bildgmz kadar paylasmak istedik amman FRANSIZ makinalarindan uzak durun diyorum sevgi ve saygilarimla smile

(bu arada forcefeedback bir hinligi bulunursa lutfen birileri yazsin uzunuzadiya ..su forcefeedback sorununu cozelim.)

gts forcefeeback hissedemiyoruz kardesim !!!ayiptr ..

 
OzKn07 Tarih: Pzt, 18-Ocak-2010, 12:48:43 | Mesaj # 4
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
kardeş güzel inceleme yapmışsın hoş da küfürleri çıkar






 
murasmasa Tarih: Pzt, 18-Ocak-2010, 14:23:42 | Mesaj # 5
Kullanıcı
Grup: Üst Seviye Kullanıcı
Mesajlar: 3
Ödüller: 0
Rep Puanı: 0
Statü: Offline
PARDONS tongue BI DAHAKI SEFERE DIKKAT .
 
imercanTR Tarih: Per, 21-Ocak-2010, 15:25:14 | Mesaj # 6
Kullanıcı
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 8
Ödüller: 1
Rep Puanı: 5
Statü: Offline
@Ahmet özkan ..

Direksiyonla ilgili bir sorun gözükmüyor.. diğer oyunlarda süper çalışıyor. Tüm sürücülerim ve yardımcı proğramlarım güncel. g25 ve başka force feedback özelliğe sahip direksiyon kullanıcılarındanda aynı proplemi yaşadıklarını öğrendim.. GTS nin Resmi olmayan versiyonunu kullandığımız için olduğunu umuyorum.

@murasmasa

yaptığın güzel incelemeye katkı sağlamak amacıyla :

GTS deafult Kamyon Torkları ( newtonmetre/saniye-kare cinsinden değil ) oyunun fizik dosyalarında gözüken..

Çekici / tork

man c : 200
b : 380
a : 540

iveco c : 195
b : 370
a : 510

daf c : 195
b : 370
a : 510

Volvo c : 200
b : 380
a : 540

merco c : 195
b : 370
a : 510

Scana c : 205
b : 375
a : 520

reno c : 205
b : 370
a : 540

Her Klas için: kendi içindeki Deafult Vites oranları aynı. dolayısıyla hızlanma ve son hızı boşken Tork, kargo takılıyken kargo+tork belirliyor gibi gözüküyor. Yol tutuşu belirleyen parametreyi çözemedim. Fakat şasi =0 ve şasi =1 diye bir değer var A klaslarda hep =1, c ve b klaslarda =0 Bu olabilirmi acaba yol tutuş paremetresi diye düşünüyorum.



http://www.youtube.com/user/imercanTR











Mesajı Düzenleyen imercanTR - Per, 21-Ocak-2010, 15:29:39

 
OzKn07 Tarih: Per, 21-Ocak-2010, 15:26:50 | Mesaj # 7
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
ne yani en güçlü reno mu?






 
imercanTR Tarih: Per, 21-Ocak-2010, 15:30:55 | Mesaj # 8
Kullanıcı
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 8
Ödüller: 1
Rep Puanı: 5
Statü: Offline
A klas da 3 TIR aynı : Volvo, Man, Reno = 540
 
murasmasa Tarih: Cu, 23-Ocak-2010, 20:47:55 | Mesaj # 9
Kullanıcı
Grup: Üst Seviye Kullanıcı
Mesajlar: 3
Ödüller: 0
Rep Puanı: 0
Statü: Offline
Arkadaslar gozuken dogru i mercan hakli bilmiyorum nerede farkediyor.bende oyun dos. inceledim dedigin gibi..fakat oyun ici belirtildgi gibi
en guclu iki tir var MAN ve volvo..tork dan VOLVO kazaniyor beygir gucnden se MAN...
aciklamada da anlattigim gibi..volvo surate cok kisa surede biniyor.tork esittir surat .fakat man da VOLVO ya oranla kalkislar da ve hafif rampalarda azda olsa fark ediyor bu iki arac ayni..

VOLVO
fakat acceleration (yol tutus olayini bulamadim.) fakat dedigim gibi ozellikle ayarlanmis adamlar ellerinden geleni yapmislar bence..
standart gpzukmesi hepsinin a klasman oldgndan belki baska bir satirda yol tuts parametresi bilmiyorum fakat dikkat ettyseniz cok farkediyor birbirlerine oranla.

Diger yandan belki biraz abarttim ..sadece oyundaki farkliliklari gostermek amaci yazmistim. yinede nereden baksaniz tirlarin arasinda saniyelik farklar var kalkis guc vs.. burda detaylari tartisalim istedim..acik ara VOLVO nun tork guc hissettriyor. renault da suratli tir fakat en kotu yoltutus onda ayrica saniye farki oranla MAN hissettrmesede renault dan onde..

MAN in kabin interior un den belki bilmiyorum surate bindgnzde pek yansimiyor fakat ibreyle saniye tuttgunzda fark acik .asiri bir fark olmasada ince detaylara dayanarak ben yine oyunda en guclu makinalar
arac alirken menu de de belirtildgi gbi
VOLVO ve MAN

bu arada bazi gorevlerde sure cok kisitli.yuku yetstrcgm diye topuklarken oyuunun zevki cikmiyor malesef bu konuda biraz sacmalamislar diye dusunuyorum.
youtube da iMERCAN in koydugu BuF videolari gozumden kacmadi.mben daha bu akrgolari acmadim doghal seyrinde devam ediyorum simulatore fakat hosuma gitmedi.ayrica BCP ye ulastrilan kargolar
keisnlikle rezalet nasil boyle brisye gozden kacar anlamiyorum ..zor yapabilrisn park alanini bu guzle biursye fakat adamlar imkansiz denecek bicimde..yapmislar tepe kamerasi bile yardimetmiyor bazen sagdaki soldaki varileri yikman gerek vs.umarim yama yla ek paketle vs,bu sorunlar giderilir..

BCP ye giden kargoyu gotrurmuyorum artik biggrin

HASTALIK GIBI BENDE .BAZEN TEKNIK DETAYLARI RAHAT RAHAT SAATLERCE DENER DURURUM tongue
YETERKI OYUN SAGLAM OLSUN.

bu arada cevirdigin VOLVO fh16 580 BOMBA
smile cok saol..

bir mod duzenleme yapan bulrusam cevirdgn 580 i 700 le degstrmeyi dusnuyorum .birde fh16 seriisnde biliyorsun belki. yani cevrdgin yeni kabin volvo larda genelde mod cular hep unutyor.. aracin saginda ve solunda man da oldgu gbi sinyallerin ustunde kose korumaliklari var.surekli unutuluyor her detayi yapiyorlar orasi gozden kaciyor..farlar yeni kabin yeni bir tek orasi kaliyor smile
uc bes oynamayla aslind adetaylarin hepsini gozden gecirerek .MAN ornegnde oldgu gbi detaylar arttirilabilir tabii detaylar arttikca gercekcilik payi da artar sanirim.cok guzel calisma..

benim kisisel fikrim ssimulator cok yeni daha fazla mod karistrmadan ilk once bir zevkini cikarip oyunu oldurmek. sikmaya baslayinca zaten yeni modlar haritalr sanirm o zmana kadar yapilir..]

yuksek ihtimal bend eoyle tahmin etmekteyim FORCEFEEDBACK hakkinda..daha orjinalini ele egciremedik ben yurtdisndayim visa kart yok bakalim bir yolunu bulucas..

bu arada evimize yakin bir MAN bayii var.. arkadaslar oyund aveya resimlerde gorundgunden cok daha dehsetbir makina diyebilrim her yonuyle yakindan gorduk resimler cektik arkadasimla..
musait oldgnda bir ara paylscgm..yanyana dizili b klasman MAN lar doluydu ayrica tgs yide yakindan gorebildik ..farlar biraz iri geldi.:P

tgs nin farkini tgx den ayirabilen bir arkadas aciklama yaprsa sevinirim.. sadece kabin mi ? yoksa farkli alanda kullanim ? cozemedim..

ilginiz icn tesekkurler.,.

Added (23-Ocak-2010, 20:47:55)
---------------------------------------------
arkadaslar baska kisilerin videolarinda farkettim ETS dede ayni sey yapilabiliyordu. MOD olarak attigimiz araclarin trafikde Ai arac olarka gorulmesi diger tirlarla beraber..Misal mrcdes 2521 attik araci kullanmiyoruz ama trafikde gorebiliyouz yapan kisilerin videolarini youtube dan bulabilirsinz..ETS de surekli yapiliyordu .german truck da da yapmislar isn inceligini bilen paylasabilirse cok sevinirm.selamlar saygilar..

 
aykuut Tarih: Pzt, 06-Eylül-2010, 13:55:18 | Mesaj # 10
Kullanıcı
Grup: Mercedes Truck Team
Mesajlar: 1
Ödüller: 0
Rep Puanı: 0
Statü: Offline
fuck you biggrin
 
DafXfYearTruck Tarih: Paz, 17-Ekim-2010, 09:22:58 | Mesaj # 11
Moderatör
Grup: Moderator
Mesajlar: 412
Ödüller: 9
Rep Puanı: 67
Statü: Offline
Quote (aykuut)
fuck you biggrin

bu ne demek şimdi



"Gel, Gel, ne olursan ol, gel!
İster kâfir, ister mecûsî, ister puta tapan ol, gel! Bizim dergâhımız ümitsizlik dergâhı değildir. Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel!"
Hz. Mevlana



 
Forum » German Truck Simulator » Tartışma & Sorular » Force Feedback Problemi (GTS feedback problemş)
Page 1 of 11
Search: