VİRAJDA DÖNÜŞ KAZASI - Forum - VİRAJDA DÖNÜŞ KAZASI - Forum
Merhaba Ziyaretçi !
Sitemizden Daha İyi Yararlanabilmek İçin:
Oturum Açın veya Ücretsiz Kaydolun
 
[ Yeni Konular · Üyeler · Forum Kuralları · Arama · RSS ]
Page 1 of 212»
Forum moderator: OzKn07, pesimisttrcı, hasan525 
Forum » Euro Truck Simulator » Oyundaki Resim Ve Anılarınız » VİRAJDA DÖNÜŞ KAZASI
VİRAJDA DÖNÜŞ KAZASI
erdem7980 Tarih: Cu, 12-Aralık-2009, 18:20:12 | Mesaj # 1
Colonel
Grup: Üst Seviye Kullanıcı
Mesajlar: 233
Ödüller: 4
Rep Puanı: 18
Statü: Offline
Viraja dönerken düzgün viraj alamadım ve kaza geçirdim.





Mesajı Düzenleyen erdem7980 - Cu, 12-Aralık-2009, 18:24:15

 
hasan525 Tarih: Paz, 13-Aralık-2009, 12:17:31 | Mesaj # 2
Usta
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 120
Ödüller: 1
Rep Puanı: 3
Statü: Offline
o virajıda dönemiyorsan
 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Paz, 13-Aralık-2009, 19:24:45 | Mesaj # 3
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
geçende 120yle daldım böyle bi viraja çok rahat aldı hemde yokuşdu (direksiyonla oynuyorum) cool cool


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
OzKn07 Tarih: Pzt, 14-Aralık-2009, 18:00:39 | Mesaj # 4
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
bnm direksiyon olsa ah newrus klavyede full yanlıyo






 
hasan525 Tarih: Pzt, 14-Aralık-2009, 18:23:24 | Mesaj # 5
Usta
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 120
Ödüller: 1
Rep Puanı: 3
Statü: Offline
direksiyonda nasıl benziyormu gerçeğe
 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Pzt, 14-Aralık-2009, 18:33:52 | Mesaj # 6
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline

valla klavyeden oynayanlara allah kolaylık+direksiyon versin biggrin özkanın dediği gibi çok yanlıyo direksiyonla mükkemmel oluyo ya titreşimli falan ,,şeritlerde kolaylıkla ilerliyorsun,,keskin virajlara girişte kolaylık oluyor cool fazla pahalı da değil yani 50 liraya aldım dandikte değil tavsiye ederim başka bi heves veriyo wink



GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
hasan525 Tarih: Pzt, 14-Aralık-2009, 20:01:01 | Mesaj # 7
Usta
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 120
Ödüller: 1
Rep Puanı: 3
Statü: Offline
al al bitmiyor bu bilgisayar için
 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Pzt, 14-Aralık-2009, 22:34:30 | Mesaj # 8
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
biggrin sonuçda zevk için yani zorunlu bi şey değil


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
OzKn07 Tarih: Slı, 15-Aralık-2009, 12:57:53 | Mesaj # 9
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
ya bu direksiyon setlerinin debriyajlı olanı var o mükemmel ama 600 tl






 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Slı, 15-Aralık-2009, 15:50:54 | Mesaj # 10
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
evet lögiteck'midir nedir mükkemmel bi şey fiyatı çok ya direksiyon bi kaç tur atıyo


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
hasan525 Tarih: Slı, 15-Aralık-2009, 16:15:08 | Mesaj # 11
Usta
Grup: Kullanıcı
Mesajlar: 120
Ödüller: 1
Rep Puanı: 3
Statü: Offline
klavye gibisi yok yine onu alacağıma ps alcam
 
OzKn07 Tarih: Slı, 15-Aralık-2009, 16:30:57 | Mesaj # 12
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
klavyede süper drift show yapılıyo hele bide a class olursa
oyunun bütün gerçekciliği gidiyo






 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Slı, 15-Aralık-2009, 22:56:23 | Mesaj # 13
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
aynen öyle


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
OzKn07 Tarih: Cu, 26-Aralık-2009, 09:08:40 | Mesaj # 14
Admin
Grup: Adminstrator
Mesajlar: 827
Ödüller: 11
Rep Puanı: 80
Statü: Offline
yok her direksiyon setinde öyledir vites bende fren vazifesi görüyodu






 
AhMeT_ÖzKaN Tarih: Cu, 26-Aralık-2009, 21:36:47 | Mesaj # 15
Usta
Grup: Moderator
Mesajlar: 130
Ödüller: 7
Rep Puanı: 25
Statü: Offline
ardahanlı ayar çekmen gerekiyo bende her şey istediğim gibi dostum


GÖZLERİN GÜZEL,AMA BAKMAYI BİLMİYORSUN!!!

YOLLARIN KRALI YOK, KANUNU VAR!!! HATALI SOLLAMAM,RADARA GİRMEM,KIRMIZIDA GEÇMEM!!!
 
Forum » Euro Truck Simulator » Oyundaki Resim Ve Anılarınız » VİRAJDA DÖNÜŞ KAZASI
Page 1 of 212»
Search: